Försäkringar

Föreningen har en fastighetsförsäkring tecknad i Trygg Hansa.
Försäkringsnumret för våra medlemmar är 25-0225411

Skadedjur

I vår försäkring för fastigheten ingår en försäkring mot skadedjur. Bolaget som handhar detta heter Nomor.
            Telefon 0771-12 23 00 eller www.nomor.se

Vi vill även att Du meddelar styrelsen eventuella problem. Det kanske är fler medlemmar som har problem med skadedjur.

Försäkringen gäller skadedjursbekämpning. Om Du har några ägodelar som blir förstörda och som Du vill ha ersättning för ska Du kontakta det bolag där Du har din hemförsäkring.

Bostadsrättsförsäkring

Som ägare av en bostadsrätt ska Du ha en bostadsrättsförsäkring som är ett tillägg till din hemförsäkring.

Vi har valt att teckna bostadsrättsförsäkring för samtliga medlemmar i Nilhästen 2. Den ingår i vår fastighetsförsäkring.

Du behöver alltså inte teckna någon bostadsrättsförsäkring med det bolag där Du har Din hemförsäkring.